شماره تماس دیجیکالا یکی از اطلاعاتی است که می تواند در شرایطی که سوالی از مراکز یا نیاز به یک کمک از کارشناسان و یا نارضایتی از دیجی کالا دارید به شما کمک می کند.

دیجی کالا یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین سایت های فروشگاهی ایران است که توانسته است فرهنگ خرید آنلاین را به نوعی در میان عموم جا بیاندازد. دیجی کالا با تکیه بر سه نکته اساسی توانست در قلب و اعتماد مردم جایی باز کند :

پرداخت در محل

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کالا

همین نکات موجب شد مردم دغدغه ای برای خرید از دیجی کالا نداشته باشند و بدانند می توان به راحتی محصول را مرجوع کرد و به هر دلیلی پس داد. اما جالب است بدانید خیلی ها هنوز از این که چطور می توانند با دیجیکالا تماس بگیرند اطلاعات زیادی ندارند و در صورت نیاز بر مرجوع کردن کالا سردرگم می مانند. اما نگران نباشید لرن پارسی مثل همیشه کنار شماست تا به شما کمک کند.

این فروشگاه اینترنتی بزرگ با هدف پشتیبانی از شما دست به راه اندازی سیستمی زده است که با کمک کارشناسان اداره می گردد. دیجی کالا دارای کارشناسانی متخصص است که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات پیش آمده شما مثل نرسیدن کالا به مقصد در زمان تعیین شده، مرجوع کردن بسته به دلایل مختلف و … هستند.

لطفاً بسته را برای برگرداندن به خدمات پس از فروش دیجی کالا با کمک اداره پست، به صندوق پستی ۳۴۶۹-۱۵۸۷۵ بفرستید. پیش از هر اقدامی با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از فرستادن کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ای مجموعه خودداری کنید. پس ابتدا هماهنگی های لازم را از طریق شماره های ذکر شده انجام دهید و سپس آن را در صورت تایید کارشناسان مرجوع کنید.

بیشتر بخوانید: کارت گرافیک های سفارشی RTX 4070 Ti

ایمیل سازمانی دیجی کالا : info@digikala.com بهتر است بدانید که ۳۰۰۰۶۱۹۳۰۰۰۰ و ۱۰۰۰۶۱۹۳۰۰۰۰ تنها شماره های دیجی کالا است که از طریق آن برای کاربران و مشترکین خود پیام می فرستد؛ اگر غیر از این شماره ها، از طریق شماره های دیگری با عنوان دیجی کالا پیامی دریافت کردید بهتر است برای پیگیری قانونی آن را به info@digikala.com گزارش دهید تا مورد پیگیری قرار بگیرد.

۳۰۰۰۶۱۹۳۰۰۰۰ و ۱۰۰۰۶۱۹۳۰۰۰۰، به ارسال وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس های ویژه دیجی کالا را به مشترکین می پردازد و بهتر است بدانید که این شماره امکان دریافت پیام های شما را ندارد.

پیگیری نارضایتی از دیجی کالا

دیجی کالا هم اکنون بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی داخلی به حساب می آید و روزانه میلیون ها نفر از این فروشگاه خرید میکنند.در این میان ممکن است بعضی از محصولات کیفیت مطلوبی نداشته باشند و این موضوع باعث عدم رضایتمندی مشتریان از خرید می شود.

بدون شک مجموعه بزرگ دیجی کالا راه حلی برای اعلام و پیگیری نارضایتی برای مشتریان خود عرضه کرده است.آیا تاکنون از خدمات دیجی کالا احساس نارضایتی داشته اید؟این مشکل را چگونه با دیجی کالا در میان گذاشته اید؟

یکی از روش های اعلام نارضایتی از خدمات یا محصولات به هر شرکتی، تماس با پشتیبانی آن شرکت است.بنا بر اطلاعاتی که دیجی‌کالا در گزارش سالیانه خود منتشر کرده،  هم اکنون تعداد ۳۳۶ پشتیبان در دیجی‌کالا مشغول فعالیت هستند و  تمامی تماس‌ های کاربران را به صورت ۲۴ ساعته پاسخ می دهند!

بیشتر بخوانید: بهترین پاور های  کامپیوتر در سال 2022

تماس با این فروشگاه اینترنتی برای پیگیری نارضایتی تنها یک راه از چندین راه ارتباطی با این شرکت است.

اگر نمی خواهید که تماس بگیرید می توانید از طریق شبکه های اجتماعی

توییتر

اینستاگرام

لینکدین

و با استفاده از ایمیل با دیجی کالا تماس برقرار کنید.پشتیبانان فضای مجازی دیجی کالا همانند پشتبانان تلفنی آن بصورت تمام وقت در حال پاسخگویی به مشتریان و حل مشکلات آن ها یا شنیدن پیشنهادات و انتقادات آن ها می باشند؛ چرا که دیجی کالا بر این باور است که نباید هیچ تماسی در طول شبانه‌ روز از سوی این تیم بی پاسخ بماند.

اگر در کل فرایند انتخاب، خرید، تحویل، بررسی کیفیت و یا مرجوعی یک کالا احساس نارضایتی کردید می توانید با استفاده از روش هایی که گفته شد با پشتیبانان دیجی کالا ارتباط برقرار کنید.به نظر می رسد تماس تلفنی راهکاری سریع برای پیگیری نارضایتی از دیجی کالا باشد.چرا که می توانید مشکل خود را دقیقا بیان کنید و پیگیر حل مسأله شوید.

بیشتر بخوانید: شیائومی 13 لایت با اسنپدراگون 7 نسل 1 وارد بازار می شود

در پایان

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به شما کمک کنیم با دیجی کالا تماس بگیرید و برای رهایی مشکلات پیش آمده خود پیشقدم شوید. دیجی کالا به صورت ۲۴ ساعته آماده همگاری و صحبت با شماست و با تیم پشتیبانی قوی سعی در جلب اعتماد دوباره شما برای خرید های بعدی دارد. اگر تجربه ای در این زمینه دارید که می تواند برای سایر خوانندگان مفید باشد در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.